Розташування: Гьйoвік (Gjøvik), Норвегія
Площа: 155 m2

   У годині їзди на північ від Осло на стороні пагорба що височіє, обернений до норвезьких лісів, з прекрасним видом на озеро Мьйоса (Mjøsa), знаходиться Гьйoвік (Gjøvik) - сучасний і мінімалістичний кластерний будинок, створений дизайнерським бюро Norm Architects.

   Це житло являє собою ряд, суміщених кубічних форм різного розміру, які забезпечують комфортне і динамічне сімейне житло і меблі в скандинавському стилі з якісних матеріалів.

   Кілька рівнів і вбудована індивідуальні меблі для вітальні, створюють мінімалістичне, але дуже яскраве і строге враження.

   Він витончено вписується в горбисту місцевість, зливаючись з природним середовищем ніжним і природним чином. На етапі проектування ретельно був продуманий клімат і місцева природа.

  Сама ідея кластерного стилю полягала в тому, щоб надати йому тепле і привабливе відчуття, де ви можете по-справжньому впасти у сплячку, знайти притулок від холодних днів морозної зими.

   Котедж складається з 6 кубів, що перекривають один одного. Це створює загальний простір, заповнений затишними куточками і безперервними дивовижними потоками світла, що заповнює все довкола.

   Рухаючись по ньому, погляд блукає від однієї кімнати до іншої, потім знову до іншої, додаючи виразне відчуття глибини.

   Ідея переплетення підкреслюється вибором матеріалів. Підлога стає стіною, а стіна перетворюється в підлогу в постійному мінливому світі бетону, дерева і тонких теплих тонів.

   Практично всі меблі для вітальні вбудовані і виконана з натуральних матеріалів в традиціях скандинавського стилю.

   «Прекрасно поєднуючись з його суворим, але мирним оточенням - з його строгою кубічною структурою - він демонструє втілення hygge».

   Прекрасні краєвиди з вікон, розкиданих між кубами, а кухня, яка є серцем і центром, має ще більш широкий огляд, при цьому світло проходить через кімнату між вікнами від підлоги до стелі з обох сторін.

   Через вузький куточок, оточений кубічної структурою, ви прямуєте через невеликий коридор в загальні кімнати до його серця. Відсутність нагромадження і самі меблі підкреслюють вільний обʼєм і чистоту простору.

   Вузьке облицювання в решті решт зникає і розчиняється стикаючись з ландшафтом. Мета фасадної обробки, а також загальна думка полягала в тому, щоб уникнути помпезності на схилі пагорба. Дивно, але схоже що дизайнерам вдалося досягти рівноваги з навколишнім ландшафтом.